poniedziałek, 3 grudnia 2012

Hello, December.♥

GRUDZIEŃ!
z tym miesiącem najbardziej kojarzą mi się Święta Bożego Narodzenia, jak pewnie każdemu innemu :) Właśnie weszliśmy w ten okres przedświąteczny gdzie każdy dzień zbliżający do Wigilii uszczęśliwia. Z czym Wam się one kojarzą? Ubieranie choinki,jemioła wisząca przy lampie,pieczenie ciast i co najważniejsze wspaniała rodzinna atmosfera. 

 Bardzo się zmieniłam przez ten rok? macie okazje obejrzeć zdjęcia z lutego :) z moją kochaną przyjaciółką Pauliną.









Bejsbolówka-New Look
Bluzka-New Yorker
Kolczyki-Cropp
Leginsy-prywatny sklep
Buty-Deichmann 
Płaszczyk-Bershka 

10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, jestem fanką tego rodzaju ,,sportowej elegancji" ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne jesteście, uwielbiam zdjęcia czarno-białe zapraszam do mnie i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z moimi przedmówczyniami ^^ wszystkie czarno-białe zdjęcia mają swój urok.Ponownie zapraszam do siebie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog : ) Obserwujemy ? Ja już obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, aż miło oglądać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszulka!;) ja również lubię 'bejsbolówki';)
    dziekuje za odwiedziny pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia super :) fajna bejsbolówka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm , świetne !!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. takie wiadukty kolejowe mają cudowny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń